Příklady využití majáků z roku 2017

2018 beacon

Příklady využití majáků z roku 2017

11 úžasných příkladů využití Beaconů z roku 2017, kterých by měl využít každý obchodník i v roce 2018

Pokud jde o výnosy, trh s technologiemi beaconů generoval v roce 2016  519,6 milionu dolarů. Podle průzkumu Grand View Research se očekává, že do roku 2025 dosáhne 58,7 miliardy USD.

V roce 2017 bylo vytvořeno 11 silných a tvůrčích beacon kampaní realizovaných různými podniky.

MALOOBCHODNÍ PRŮMYSL

  1. Inspiraci k vaření díky receptům s pomocí majáků

Beacony v Marc’s obchodech s potravinami v Ohiu posílaly zákazníkům návrhy receptů. Cíl kampaně byl velmi efektivní. Zákazník nemusel dlouho vymýšlet, co bude vařit a zároveň obchod mu poskytl veškeré suroviny k přípravě pokrmu. Navíc si zákazník hlídá účet a přesně ví, kolik za jídlo utratí. Pokud v obchodě nakupuje pravidelně, spravuje si tak svůj účet za nákup potravin.

Celkový počet zobrazení všech mobilních telefonů vzrostl na 26M až 35,9M za měsíc.

all-recepie beacon

 

  1. Nákupní středisko Lyngby Storcentre v Dánsku spustilo „hledání pokladů“

Nákupní středisko v Dánsku našlo nejlepší způsob, jak zabavit děti, zatímco jejich rodiče nakupují. Aplikovali aplikaci ” GeoTrail GO “, aby vytvořili skrytý poklad s mapami interiérů a zábavnými hrami. Tento hon pokladů zapojil děti do hledání virtuálních pokladů a získávání bodů.

Lov pokladů nejen, že poskytl rodičům trochu času a prostoru k nákupu, ale také umožnil majitelům obchodů zvýšit zisky.

pokemongo beacon

 

  1. Maloobchodní hypermarket Auchan využívá Beacony pro vyhledávání a další

Ukrajinský hypermarket Auchan začal s pilotním projektem beaconů v prosinci 2016 a nepřetržitě přidával nové kampaně. Hypermarket využívá beacony, aby zákazníkům umožňoval přijímat oznámení, jak se pohybují po obchodě.

Jedná se o obzvláště velký obchod (31 000 čtverečních stop), což z něj činí výzvu zachytit pozornost zákazníka a zajistit mu tak příjemný nákupní zážitek.

Auchan dává možnost svým zákazníkům navigovat se skrze obchod s mapami. Jak spotřebitelé kliknou na “ZOBRAZIT NA MAPĚ”, mapa je nasměruje k uličkám nebo výrobkům, které si přejí.

 

Přečtěte si více o 27 maloobchodních prodejnách, které využívají uBeacon proximity marketing.

 

BARY A RESTAURACE

  1. Martini udělala “inteligentní kostky”, které informují barmana, když potřebujete dolít

Italská alkoholová značka Martini vytvořila Smart Cube, která pomáhá majitelům barů efektivně řídit návštěvníky a poskytnout jim úžasný zážitek.

Inteligentní kostka je postavena s technologií ibeacon, která posílá zprávu barmanovi přes bluetooth, když návštěvníkovi klesne hladina ve sklenici. Kostka dává barmanovi přesnou polohu

návštěvníka a včas mu doplnil sklenici tak, aby si vychutnával svůj nápoj, aniž by musel opustit své místo.

martini beacon

VEŘEJNÉ PROSTORY

  1. Společnost Google používá na železničních stanicích v Indii více než 2 000 beaconů

Společnost Google spustila projekt Railwire v roce 2016 se 100 železničními stanicemi v Indii. V roce 2017 rozšířili projekt na 2000 železničních stanic po celé Indii. Tento projekt byl realizován společně s firmou Indie Railways a RailTel s posláním zavádění bezplatného a vysokorychlostního WiFi na železničních stanicích.

Když cestující byli na stanicích poblíž beaconů, dostali tiché oznámení o tom, jak se připojit k bezplatnému WiFi. Google je svědkem průměrné míry prokliku 8-10% a již poslal milion oznámení! Taková vysoká míra prokliku je výsledkem kampaní beaconů Eddystone.

Google

 

  1. Autobusy v Lucembursku využívají uBeacony, aby informovaly o autobusových jízdních řádech

Beacony jsou nasazeny na autobusy provozované ve městě Lucembursko. Tyto beacony upozorňují na autobusy, které jedou vaším směrem. Oznámení jsou přijímána v aplikaci – VdL. Aplikace používá technologii ibeacon pro zasílání oznámení.

Chcete-li usnadnit život cestujícím, kteří mají problémy s viděním, může být hlášení na upozornění čitelné nahlas.

Bus beacon

 

  1. Mezinárodní letiště Tom Jobim v Brazílii nainstalovalo 3000 beaconů, které poskytují navigaci

Před olympijskými hrami v Riu utratilo 600 milionů dolarů, aby poskytlo lepší orientaci cestujícím na letišti. Pro návštěvníky, kteří poprvé letěli do Brazílie, beacony nabízely navigaci po letišti. A nejen to, cestující mohli také zkontrolovat časování letu, najít si cestu k taxi a zaplatit za parkování. Tyto beacony také dovedly cestující například k lékárnám a restauracím v areálu letiště.

Aplikace dále posílala upozornění na chytré telefony cestujících, aktualizovala je o nejkratší frontu kontroly bezpečnosti a provedla kontrolu stavu letu v reálném čase.

K dosažení tohoto typu proximity služeb a informací umožnilo v terminálech letiště 3000 beaconů.

 

  1. Letiště Gatwick využilo 2 000 beaconů pro navigaci v budovách

Britské letiště Gatwick, druhé největší londýnské letiště, investovalo 3,3 miliardy dolarů do modernizace infrastruktury. Jeho cílem je zjednodušit zážitek cestujících a optimalizovat provoz na letišti.

Instalovali 2 000 beaconů, aby nabídli vnitřní navigaci s rozšířenou službu zaměřující se na skutečnost, která cestující vede k určitým místům v letištním terminálu pomocí šipek v pohledu na kamery svých smartphonů. Nejen, že beacony působí jako možná náhrada pro navigaci na místech, která nejsou zpravidla dosažitelná prostřednictvím služeb GPS, ale také usnadňují cestujícím lokalizaci odbavovacích míst, odletových bran, zavazadlového prostoru atd.

 

  1. Letiště Changi v Singapuru instaluje mobilní majáky, které automatizují imigrační kontroly

Letiště Changi využívá beacony od samokontroly až po označování pytlů a automatické kontroly přistěhovalectví.  Majáky tak zvyšují efektivitu letiště a tím jsou schopni zvládnout narůstající počet cestujících.

Cestující jsou také informováni o maloobchodních a jiných obchodních nabídkách. Nabízejí také navigaci na letišti, kdykoli je to nutné.

 

NEMOVITOSTI

  1. Společnost Makelaarij Hoekstra využívá technologii beaconů v oblasti nemovitostí

Nizozemská realitní kancelář Makelaarij Hoekstra má 4 kanceláře v Leeuwarden, Heerenveen, Sneek a Joure. Funguje v celé provincii z těchto 4 kanceláří.

Nasadili beacony, které posílají upozornění na smartphone návštěvníka a okamžitě ho informují o nově nabízené nemovitosti. Tato oznámení obsahují virtuální prohlídky s průvodcem, obrázky nemovitosti a další.

 

KNIHOVNY

  1. Portál Clintonova knihovna používala beacony ke zlepšení čtenářských zkušeností

Ida Rupp Veřejná knihovna v Port Clintonu vytvořila novou aplikaci s možností ibeacon. Tato aplikace byla k dispozici pro smartphony Apple, Android a Amazon. Aplikace může pro čtenáře udělat řadu věcí. Beaconová oznámení informovala čtenáře o možnostech aplikace:

  • Čtenáři mají své knihové karty digitálně k dispozici na svých telefonech.
  • Vyhledávací katalog- na kniky, CD, filmy – zarezervování
  • Hlídání výpůjční doby
  • Správa událostí knihovny,
  • přidání události do kalendáře
  • a sdílení událostí s ostatními

 

Pokud chcete začít s novým projektem, kontaktujte nás.  Po dodání uBeaconu můžete vaše kampaně spustit za méně než 15 minut!

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *