Krok do proximity marketingu

beacon_variety

Krok do proximity marketingu

Krok do Proximity marketingu s pěti inspirativními příklady užití Beaconů

Chodíte po ulici a jak se blížíte k Macy’s, ve vašem telefonu se objeví zpráva:

“Jarní výprodej! 30% -50% Off Storewide!”

 

Když vstoupíte do obchodu a navštívíte sekci džíny, telefon vám řekne o speciální nabídce, kterou jste vždycky chtěli, a to je jen ulička od vás!

To je síla proximity (blízkostního) marketingu založeného na beaconech, malých a téměř nepoznatelných zařízeních, která jsou vybavena Bluetooth Low Energy nebo BLE. Beacony jsou jednoduché, levné a nepotřebují zdroj energie.

Vyzbrojeni touto vzrušující technologií, mohou obchodníci nyní vysílat zprávu přímo uživatelům na základě jejich polohy a ve správný čas. Plus Beacony mohou být přenášeny kolem, zaměřené na uživatele kdekoli, takže se můžete stát “mobilním billboardem”, pokud chcete.

Oh, a zmínili jsme se o tom, že na rozdíl od PPC a reklam na Facebooku, Beacony nemají žádné náklady za oslovení zákazníků?

Nechte se inspirovat těmito pěti zajímavými způsoby využití beaconů při proximity marketingu.

Nizozemská realitní kancelář využívá beacony pro získávání dalších potenciálních zákazníků

realitní mákléř

Služba holandské realitní kanceláře Makelaarij Hoekstra, která má pobočky ve 4 regionech ve své domovské zemi, užívá kreativní způsoby, jak získávat více potenciálních zákazníků pomocí technologie uBeacon.

Pokud jste realitní makléř, kdy, jak a kde byste se zaměřil/a na své zákazníky?

Při pokusu o získání pozornosti potenciálního zákazníka, v okamžiku, kdy máte největší šanci podniknout správné kroky, agentura namontovala beacony na prodejních tabulích, v blízkosti domů, na realitních setkáních a jiných akcích. Beacony vysílaly okamžité zprávy s příslušnými detaily o nabízených nemovitostech.

McDonald’s v USA zvyšuje prodej pomocí beaconů

Během čtyřtýdenního testu 26 franchisantů společnosti McDonald v Columbusu v Georgii využíval technologii uBeacon a nabídl speciální nabídku na některé produkty. Výsledky: prodej produktů McChicken Sandwich a Chicken McNugget se zvýšil o 8 procent a 7,5 procenta.

Na základě těchto impozantních výsledků bude společnost McDonald’s pokračovat v testování technologie pro dalších 263 maloobchodních prodejen na jihovýchodě.

 

Finské řetězce supermarketů používají beacony ke zvýšení míry konverze v obchodech

Oblíbené finské řetězce, K-supermarket a K-citymarket vyžadovaly lepší kontrolu nad návštěvami zákazníků v reálném čase. 70 procent rozhodnutí o nákupu se uskutečňuje v prodejnách a tradičními způsoby jim chyběly přesná data v reálném čase a v závislosti na poloze zákazníka v jejich obchodech.

beacon finsko

Aby bylo možné řešit potřebu dat a snadné integrace, bylo instalováno 5500 beaconů v 55 maloobchodních prodejnách. Nakupující mohou nyní získat propagační akce specifické pro danou oblast, prohlížet recepty s produkty maloobchodníka a další.

Výsledkem je, že 25% zákazníků, kteří obdrželi cílenou zprávu, zakoupilo inzerovaný produkt a 84% uživatelů plánuje opět používat inteligentní nákupní vozíky.

 

Torontský bar využívá beacony k odměňování věrných zákazníků

toronto bar hop

Zákaznický servis může “udělat nebo zničit” restauraci, kavárnu nebo bar.

Majitelé místního baru v Torontu, Bar Hop, se snaží o co nejlepší zákaznický servis, a proto se rozhodli, že jej posunou o úroveň víš pomocí beaconů!

Již při vstupu do baru jejich zákazníci obdrží informace o speciálních nabídkách nápojů a jídel. Mohou si vybrat jejich speciality online a tím umožňují obsluze se lépe připravit.

Stálí zákazníci obdrží speciální nabídku a jsou i ohodnoceni podle jejich věrnosti.

 

Elle’s strategie beaconů přivádí 21 000 návštěvníků k jejich obchodům

elle beacon

V partnerství s jinými populárními značkami využila společnost Elle beacony ve 803 pobočkách, aby nabídla uživatelům nabídky založené na jejich lokaci. Kampaň byla také zaměřena na uživatele  se znalostí jejich předchozí aktivity.

Pokud jste například viděli jednu z nejnovějších kabelek společnosti Versace – online, aplikace vás bude upozorňovat, když je kabelka přímo vedle vás.

Za pouhých 5 týdnů navštívilo 8,5% zákazníků, kteří navštívili tento obchod – což je o 10.000% více než co dokáže typický mobilní reklamní program.

Závěr? Doručování pečlivě zpracovaných reklam jednotlivým uživatelům v pravý čas je mnohem efektivnější, než je bezcílné “zahlcování” jejich telefonů nabídkami!

Zní to lákavě?

Díky Promonet servisu můžete nyní dosáhnout na technologii beaconů, nabídnout pokročilé proximity marketingové řešení a zvíšit si tak pozornost, popularitu a příjmy vaší značce nebo společnosti.  Začněte s uBeacony od Promonetu!

 

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *