Nové obchodní příležitosti

Nové obchodní příležitosti

Nové obchodní příležitosti díky „uBeacon“ marketingu

Devadesát procent obyvatel měst využívá inteligentní telefony k navigaci. Ve skutečnosti 80% městské populace využívá funkce umístění v restauracích, 67% v nákupních centrech a 50% v tělocvičně/fitcentru. Stále více firem nabízí Wi-Fi ve svých obchodech, není tedy překvapením, že se tato technologie stala vysoce uznávaným kanálem pro proximity marketing. Nyní, se zavedením Bluetooth beaconů, existuje nová dimenze technologie a proximity marketingu.

V  blogovém příspěvku budeme hovořit o tom, proč je technologie Beaconů silným a efektivním doplňkem k existující infrastruktuře Wi-Fi marketingu pro firmy, a také proč distributoři Wi-Fi by měli aktivně nabízet marketingové příležitosti uBeaconů.

Co je to Beacon? Jak funguje?

Beacony jsou malá zařízení, která pomocí technologie Bluetooth přenášejí signály do smartphonů. Vestavěné služby telefonů, jako například „Neargy“  s operačním systémem Android (Nastavení/Google/Nearby), neustále vyhledávají signály beaconů. Jakmile detekuje signál, zobrazí kampaň propojenou s ním. Beacony překlenují propast mezi offline obchody a online zážitky.

Beacon marketing

Proč je Beacon marketing neodolatelnou příležitostí?

  1. Očekává se, že trh s technologií Beacon bude v roce 2022 činit 52,46 miliardy USD.

Základním rokem uvažovaným pro výše uvedené statistiky je rok 2015 a předpokládané období je mezi 2016 a 2022.

  1. Beacony ladí s dalšími in-store technologiemi pro zvýšení účinnosti kampaně

Proximitní technologie, jako jsou beacony, přetvářejí dopad pouličních reklamy a dokonce i tradičních billboardů. Tyto technologie zachycují pozornost návštěvníků. Beacony ovšem navíc přidávají další funkci ve formě sběru dat.

Tato aplikace není příznivá jen pro maloobchodní prodejny, ale i pro autobusové zastávky, sportovní arény a akce.

  1. uBeacony a Wi-Fi jsou výkonné samostatně, ale ještě lépe fungují dohromady

Bezplatná Wi-Fi je často oceněným plusem v restauracích, kavárnách nebo obchodech. Je to skvělý způsob, jak získat důvěrné zákaznické údaje. Samotná infrastruktura Wi-Fi však postrádá přesnost Bluetooth beaconů, neboť vyžaduje souhlas uživatelů pokaždé, když vstoupí do tohoto místa.

Přidáním beaconů do stávající infrastruktury Wi-Fi je daleko přínosnější. Zde je příklad implementace letiště Orlando:

Toto mohutné letiště mělo více než 1 000 přístupových bodů Wi-Fi. Plánovali využít Wi-Fi, aby našli přesnou polohu návštěvníků a pomohli jim procházet letištěm. Pilotní projekt však ukázal, že zjištěné umístění návštěvníka bylo 30 až 50 stop mimo! Po tomto omezeném úspěchu přidalo letiště Orlando do stávající infrastruktury Wi-Fi beacony. Tento systém přinesl přívětivé zkušenosti. Návštěvníci mohli používat své smartphony, aby se při příjezdu dostali k pokladnám a zavazadlům a našli obchody s potravinami a nápoji.

  1. Bluetooth beacony jsou všestranným doplňkem marketingové nabídky a přinášejí zdravý výnos

Marketingové agentury se neustále snaží rozšířit své nabídky. Tato myšlenka má být relevantní pro všechny fáze podnikání.  Beacony, mají výhodu nízké ceny, práce bez aplikace a zdravé návratnosti investic. Navíc k výše uvedeným výhodám jsou beacony extrémně všestranné – mohou být použity k zaměření všeho mezi vzdáleností od 10 metrů do 300 metrů. Marketingové agentury jako Socifi a Viadex využívají obě tyto technologie, aby oslovily širší základnu svých klientů.

  1. Beacons work out of the box: Jednoduché nasazení, spuštění a běh za 15 minut!

Kromě návratnosti investic a účinnosti, kterou beacony přinášejí, jsou navíc směšně jednoduché.  Chcete-li začít s uBeacon marketingem, stačí vám pouze tyto tři kroky:

  1. Umístění na vhodných místech 3M páskami, které jsou součástí balení, respektive šroubky a držáky.
  2. Poté si vytvořte kampaň, kterou chcete vysílat. Díky předem definovaným šablonám jsou editační kampaně velmi jednoduché. Vůbec nepotřebujete vývojáře.
  3. Přiřaďte tyto kampaně k hardwaru beaconů a spusťte vysílání kampaní založených na poloze.

 

Pokud chcete začít s novým projektem, kontaktujte nás.  Po dodání uBeaconu můžete vaše kampaně spustit za méně než 15 minut!

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *